Tuesday 25 December 2012

Plan Pemasaran/Menjadi Ahli

Salam semua.Ramai tanya saya macam mana nak jadi ahli,pengedar?macam mana dengan bonus?Bila bisnes sne,dimana untungnya?Jadi,saya buat 1 entry khas buat kawan kawan dan pembaca yang ingin berbisnes dan tahu tentang Bisnes SNE ni.

BAGAIMANA NAK JADI AHLI?

Mudah sahaja,beli sekotak produk SNE RM200 KEATAS (BEUTSKIN ESSENCE,SNE CAPSULE,WIS D,ARTECARDY DLL) dah dapat jadi ahli.Syaratnya hanya bagi NAMA PENUH, ALAMAT, NO IC, NO TEL kepada saya.Boleh emel deirasziebeauty@gmail.com atau pm facebook call 013-3456250 / 012-2216093 atau boleh terus datang ke kedai saya untuk terus isi borang pendaftaran.


ALAMAT KEDAI :
De Iras Zie Beauty
Lot G-19, Ground Floor, Anggerik Mall
No. 8, Jalan 14/8, Seksyen 14
40000 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan
Tel : 013-3456250 / 012-2216093 (Azizah Mohamed Ali)
Email : deirasziebeauty@gmail.com

BAGAIMANA NAK JADI PENGEDAR?

Dengan jadi ahli,anda dah boleh jadi pengedar.Buat yang kekurangan modal,boleh bagitahu saya yang anda berminat untuk buat dropship.Dropship disini bukan bermaksud promote barang,ada customer berminat dan anda dapat komisyen sahaja.Bukan,sebenarnya saya ingin memberi peluang untuk anda merasai permulaan bisnes dengan cara promote produk,ada customer berminat,berikan detail NAMA PENUH,ALAMAT,IC,NO TEL customer,dan anda boleh jual dengan harga sekotak BE contohnya RM240. RM40 tu anda dapat dan bayar kepada saya RM200 (tambah postage dari customer RM6) sebab anda dah beli dengan harga ahli.

Seterusnya anda juga dapat bonus belian anda.Lagi tinggi jualan,lagi tinggi bonus dan untung retail.Tetapi percaya la bila bisnes anda meningkat,anda akan terasa mahu keluarkan modal untuk beli banyak terus.

BERAPA MODAL?

Jika ingin keluarkan modal,saya cadangkan keluar modal sebanyak RM3000 atau RM5000.Mininum,JIKA ANDA MEMPUNYAI MODAL RM3000, ANDA LAYAK MENJADI MOBILE STOKIS.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...